.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هم زمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) ؛
پیكر سردار دكتر عباس مهری در گرگان به خاك سپرده شد
وی، در عملیات كربلا 4، والفجر 4 و رمضان چند بار به شدت مجروح شده بود كه سرانجام در سالروز رحلت نبی مكرم اسلام حضرت محمد (ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) پس از مدت ها دست و پنجه نرم كردن با جراحات دوران جانبازیش به صف همرزمان و خیل عظیم شهدا پیوست.

پیكر پاك و مطهر سردار ، دكتر 'عباس مهری' روز دوشنبه پس از تشییع، در قطعه شهدای امام زاده عبدالله گرگان به خاك سپرده شد.

به گزارش شمال نیوز ، سردار مهری ، از فرماندهان ارشد نظامی بود كه در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشت.

وی، در عملیات كربلا 4، والفجر 4 و رمضان چند بار به شدت مجروح شده بود كه سرانجام در سالروز رحلت نبی مكرم اسلام حضرت محمد (ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) پس از مدت ها دست و پنجه نرم كردن با جراحات دوران جانبازیش به صف همرزمان و خیل عظیم شهدا پیوست.

مراسم تشییع پیكر این یادگار دفاع مقدس ، امروز از محل بهداری سپاه گرگان، واقع در خیابان پاسداران با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان، معاون استاندار، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیران و معاونان دستگاه های مختلف استان، خانواده این شهید، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان 8 سال دفاع مقدس و مردم مؤمن و شهیدپرور گرگان، تا امامزاده عبداله گرگان برگزار شد و پس از طواف در آستانه مباركه این امام زاده در قطعه شهدای این مكان به خاك سپرده شد.

عباس مهری دارای مدرك دكترای استراتژیك و استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) بود.

نماز بر پیکر وی توسط آیت الله 'سیدكاظم نورمفیدی' نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در سالن ورزشی سپاه گرگان خوانده شد.

در مراسم تشییع پیكر سردار جانباز دكتر 'عباس مهری'، پیام های تسلیت فرمانده سپاه كشور و سردار دكتر 'محسن رضایی' دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قرائت شد.

در این مراسم، فرماندهان و سرداران ارشد كشوری مانند 'شالیكار' فرمانده قرارگاه غدیر، 'پیری' معاون هماهنگ كننده دانشگاه جامع امام حسین (ع)، سرداران 'اكبرنژاد'، 'عمرانی'، 'كسائیان'، 'محبی'، 'صادقی مقدم، 'رزاقیان'، 'ناصر گرزین'، 'مصلحی'، 'میرشكار' و 'رحیمیان' حضور داشتند.

مراسم سومین روز دكتر 'عباس مهری' فردا سه شنبه هم زمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) از ساعت 30/9 الی 30/11 صبح و 30/13 الی 15 در مكتب الحسین (ع) شهرستان گرگان واقع در خیابان شهید رجایی برگزار خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 بهمن 1390
خدايا به قداست خاتم‌الانبيا(ص)، به كرامت امام حسن مجتبي(ع)، به غريبي غريب‌القربا آقا امام رضا(ع) شهادت نصيب ما بفرما.

سردار سر تیپ پاسدار حاج تقی مهري

تسليت اين بسيجي گمنام، همرزم كربلاي 4 برادر عزيزيمان_ سردارعباس مهري كه سيماي زيبا و عباس‌گونه‌اش در بين بعضي از بسيجي‌هاي رزمنده در دوران دفاع مقدس او را معروف به عباس دلاور معروف ساخته بود_ به شما كه خود از يادگاران آن سال‌هاي افتخار و غروريد تسليت و تهنيت مي‌گويم. خداوند ما را در صراط مستقيم هدايت، وسرباز ولايت قرار داده، شهادت نصيب‌ما گرداند. اين جانباز عزيز (برادر عباس) وهمه آن‌هايي كه لبيك به نداي امام راحل گفتند و پيرو جانشين بر حقش خامنة‌اي عزيزند جان در طبق اخلاص براي حفاظت از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي خون شهيدان برگرفته‌اند، يقينا :

من‌المومنين رجال صدقو ما عاهدوالله ........... ومنهم من ينتظر و ما بدلو تبديلا.

بسيجي گمنام.
حقیر 23 ساله 4 بهمن 1390
سردار شهادت مبارک
ما نبودیم ولی هنوز دلمان در طلب شهد شیرین شهادت است.
دعا کنید برای ما
من الغریب الی الحبیب
ا 6 بهمن 1390
سردار مهری افتخار ماست
هانیه 8 بهمن 1390
سردارشهادتت مبارک
هانيه 8 آذر 1391
سردارشهادتت مبارك
حسین مهری(پسر عموی سردار) 9 فروردين 1392
حاج عباس عزیزمان به خدا تو از زمانی که چشم گشوده بودم آسمانی بودی تو با همه کس فرق داشتی جنس تو آسمانی بود.به خدا دلم برای دوباره دیدنت برای لبخند زیبایت آرامو قرار ندارد.روحت شاد
ه 25 مرداد 1393
عشق یعنی استخوان و یک پلاک سالهاي سال تنهازيرخاک.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.